Brand building, onze filosofie

Het bouwen van merken zit in de genen van A Brand New Day. Dit doen we vanuit onze eigen, unieke filosofie. Ieder merk kent zijn eigen strategisch plan. We analyseren daarbij de lokale markt en koppelen dit aan de internationale positionering van het merk. We stemmen continu de laatste internationale trends af op de lokale markt. Hierdoor zijn we in staat om innovatief en alert te blijven.

Merken bouwen…

In een uniek samenspel zoeken we naar groeimogelijkheden in zowel het slijterskanaal als in de horeca. De juiste verkrijgbaarheid van onze merken is daarbij het uitgangspunt. Wij geloven erin dat de eerste belangrijke contacten met onze merken worden gelegd in de horeca.

…In de horeca

Ons omvangrijke horecateam bezoekt iedere dag een groot aantal horecagelegenheden. Samen met de ondernemer kijken onze medewerkers naar oplossingen om onze merken onder de aandacht van de consument te krijgen. Hierbij zijn verkrijgbaarheid, zichtbaarheid en promotionele ondersteuning de belangrijkste  aandachtspunten.

Evenementen zijn hot

Evenementen zijn hot in Nederland en de laatste jaren sterk in opkomst. We zien hierin een duidelijke trend en zorgen dat we ook hierin voorop lopen. Zo zijn we actief betrokken bij honderden evenementen per jaar.